اخبار و مقالات

​پگاه فارس برند محبوب مصرف کنندگان در سال 94شد
تاریخ انتشار : 1395/5/17 ساعت 09:41:53
پگاه فارس برند محبوب مصرف کنندگان در سال 94شد


















پگاه فارس برند محبوب مصرف کنندگان در سال 94شد
تاریخ: 1394/12/19
شماره: 4229
بازدید: 122
«برند محبوب»؛ عنوانی است که برای نخستین بار در استان، در پنجمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس از آن رونمایی شد و مردم استان فارس در این جشنواره برند پگاه فارس را به عنوان برند محبوب برگزیدند.
 
هدف از این سطح بندی ارتقای جایگاه برند و حمایت مصرف کنندگان از شرکتهای مختلف تولیدی کشور بود. بدین منظور سازمان صنعت معدن و تجارت با شناسایی و معرفی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، زمینه معرفی این برندها به مصرف کنندگان و تقدیر از آنها را فراهم آورد. 

به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، برای نخستین بار بود که در کل شرکتهای استان ؛ این عنوان تنها به 2 واحد تولیدی در صنایع لبنی و پروتئینی , تعلق گرفت.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برای نخستین بار در سطح استان فارس، مردم توانستندبرندمحبوب( دوست داشتنی )خود را از طریق همکاری با ارزیابان و مشارکت در پر کردن فرم نظرسنجی وتایید ارگانهای نظارتی واداره استاندارد انتخاب کنند.

در جشنواره ای که بدین منظور برگزار گردید، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک ازگروههای کالا/خدمات استفاده شد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف به دست آورد.

با توجه به یکسان بودن جامعه نظرسنجی، برندهای دارای بالاترین آرا در هر گروه به عنوان برند برتر از نظر شاخص محبوبیت نزد مصرف کنندگان, بر اساس رای مستقیم مردمی,انتخابگردیدند و به دوست داشتنی ترین برند از نظر مردم، یعنی برندی که بیشترین تعداد آرای مردمی را به خود اختصاص داده بود، تندیس زرین "برند محبوب" اهدا شد و در نهایت تنها در گروه صنایع لبنی، پگاه فارس از میان 32شرکت لبنی فعال در استان توانست با اعتماد وانتخاب مردم وتایید ارگانهای نظارتی واستاندارد عنوان برند محبوب لبنی راازآن خود نماید.
منبع خبر: فودنا